December

Mysigaste månaden på hela året. Snö och massa julpynt. Har jobbat en hel del på förskolan och jag trivs som fisken i vattnet och hoppas på att det håller i sig med lika mycket jobb efter nyår. På Lucia lussade jag och Carro för våran brukare. Resten av dagen var mestadels tung eftersom det var två år sedan Samuel gick bort. Tyvärr kunde jag inte åka dit men fick se fina bilder. Annars då? Fått min första parkeringsböter vilket inte var det roligaste denna månad. Här hemma har vi pyntat granen, och som vanligt hos familjen Edman börjar och slutar det i kaos.Therese har fyllt tjugo och det firades med ost och kex i min säng. Mina lediga timmar som varit få under december har jag umgåtts med vänner där en utav höjdpunkterna var vårt överraskningsjulbord för Dana. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0