I gotta change my point of view

Imorgon håller jag svenskatalet. Som jag gruvat mig och fortfarande gör. Har en känsla av att det kommer gå käpprätt åt helvete då jag läst alldeles för lite mot för vad jag borde. Men jag har bara mig själv att skylla.
Brukar i vanliga fall använda telefonen som sysselsättning i pluggpauserna. Men med en gammal telefon som jag har nu och kommer ha i åtminstone en vecka framöver finns det inte så mycket att göra. Tragiskt så beroende man är egentligen av att hela tiden vara uppkopplad.
Nu ska jag läsa igenom talet någon sista gång innan jag hoppas på att sömnen vill hälsa på. På söndag kommer Minna hem efter drygt två veckor i Thailand, som jag saknat henne och som jag längtar att få krama om henne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0