Snattar av Tina

Vad gör du just nu? Sitter i soffan, lyssnar på musik och ska strax duscha

Vad ska du göra ikväll? Kvällen är snart över, så det är dags att hoppa i säng snart

Vad ska du göra nästa fredag? Umgås en helkväll med Minna som jag inte gjort på snart en månad

Använder du snapchat? När jag har min iPhone så gör jag det rätt ofta

I sådana fall, vem var den senaste du snapade med? Minns inte, eftersom telefonen är på lagning men förhoppningsvis är den i mina händer imorgon igen

Senaste du skrev med? Frida 

Senaste du ringde? Dana

Vars trivs du bäst? Utomlands i värmen med ett gäng sköna personer i guess. Frihetskänslan är maxad isåfall
 

En bekännelse? Har inte många fobier men disktrasor är en utav dom. Kan jag undvika att röra en så gör jag det gärna.

En önskan du har? Hjälpa dom som har det sämre

Det sista du gav bort? En cola tror jag

Det sista du fick? Ett superfint halsband av Minna som present från Thailand

Hur har ditt liv varit? Oj, låter som det snart är över, vilket jag inte hoppas. Självklart har det varit toppar och dalar, men väldigt många toppar. :)

 

Hur har din helg varit? Riktigt bra!

Hur har din dag varit? Riktigt bra den med, lite sömn på det här så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0