Senaste tiden

Ja, vad har hänt efter studenten?
Jag har fått säga hejdå till en mycket fin vän, Victor, som flyttade hem till Vilhelmina efter studenten. Tack och lov har vi bra kontakt nu ändå genom telefon och sådär. Jag har jobbat litegrann på förskolan och även inskolats som personlig assistent hos två brukare. Midsommar firades hemma hos mig med goda vänner. Felicia som var för länge sen jag träffade käkade jag mat med på Allstar och tog en drink på Båten. Sett filmen "Förr eller senare exploderar jag" på bio, kan säga att jag aldrig gråtit så mycket till en film någonsin. Helgen som var så var det Wheels och då åkte jag bil, drack alkohol och hade det bara jävligt bra. Som ett plus i kanten kom även Maja hem efter två veckor i Turkiet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0