Tidsfördriv

Vem av dina vänner har du hållit ihop med längst? - Måste nog vara Markus, känns som vi bara blir bättre och bättre vänner.

Vem av dina vänner har du kommit närmare på sista tiden? - Oskar och jag gick från att inte känna varandra till att bli hur bra vänner som helst på väldigt kort tid. Exakt samma sak hände med mig och Victor. Så dom två

Vem av dina vänner spenderar du mest tid i telefon med? Dana. Våra samtal skulle nog ingen annan förstå eftersom vi kan byta ämne femton gånger på tio minuter. 

Vem av dina vänner umgås du mest med? Tror det är mina grabbar som jag är med typ varje helg, och ibland någon gång på veckorna. 

Vem av dina vänner är mest lik dig själv? - Jäkligt svår fråga. Men jag och Emelie är rätt så lika. Även jag och Mimmi. Vet inte hur många gånger vi säger eller tänker samma sak exakt samtidigt. 
 
Vem av dina vänner har du glidit isär med mest? - Från att vara extremt tighta till var vi är idag så är det nog Minna. Även fast vi ses och umgås ibland. 
 
Vem av dina vänner kan du se dig tillsammans med på ett café om 20 år med förlovningsringar och barnvagn? - Knivig fråga. Men jag och Maja har pratat om detta så det blir Majsan.
 
Vem av dina vänner ligger dig närmast hjärtat? - Denna fråga kan jag inte svara på. Alla har ju sin plats på olika sätt. Vännerna man umgås mest, vännerna man litar mest på, vännerna man skrattar mest med osv. 
 
Vem av dina vänner pratade du senast med i telefon? - Hahaha, Dana...
 
Vem av dina vänner träffade du sist? - Träffade Mimmi inatt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0