Stockholm 2/3

Dröjde ett tag innan sista dagen från Stockholm kom, men nu så. Sov några få timmar innan vi slitna drog iväg oss till Nacka Forum. Efter några timmar där tog vi bussen tillbaka till Slussen och sedan tunnelbanan tillbaka Högdalen och började packa ihop. Flyget skulle gå strax efter nio, så vi åkte från Högdalen strax innan sju. På Bromma såg vi att alla plan innan vårat blev försenade så vi hade tur att vårat gick den tid det skulle, trots att det blev snöstorm när vi skulle åka. Fördröjde tiden på Bromma genom att gå runt på Taxfreen och titta på grejerna där. På flygplatsen i Umeå överraskade Markus, Oskar, Jimmy, Peter och Karl mig eftersom jag var helsäker på att mina föräldrar skulle hämta mig. Får tacka för underbara dagar i Stockholm som inte kunde blivit bättre, speciellt inte med världens bästavän vid min sida.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0