Jul i vårt hus

I fredags tog jag julledigt från jobbet. En himla fördel med att jobba på skola om man frågar mig. Dessutom bjöds det på jullunch, inte dumt. Passade på att fira in fredagen med nya naglar som jag blev mycket nöjd med. Annars då? 
Grillat i Hamptjärnsstugan, blivit bjuden på middag hos Mattias föräldrar, haft uppesittarkväll i Åbyn hos Mattias syster och dessutom hunnit med julafton. God mat, trevligt sällskap och fina klappar. Otippat nog blev det julmässa senare på kvällen i kyrkan, men mysigt var det. Så mycket mer av en julafton kan man ju inte begära.
Imorgon har jag tänkt att kriga runt på mellandagsrean. Får se imorgon om det var ett bra eller dåligt val.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0