Weekend

Hade turen att bli bjuden på middag hos Frida och Linus i fredags. Blev en hel kväll där. I lördags satte jag och Emelie oss i bilen och åkte upp till Skellefteå för hockey, tyvärr gick det inte hela vägen. Men fick se en sjukt spännande match. Igår vann dom istället i Göteborg och på tisdag ska jag upp igen för att se matchen. På kvällen hängde jag med Emelie, och sen hämtade jag Matte i Sörfors. Drog med Mattias på Trädgårds-nolia igår, fick även med mamma och pappa som sällskap. Blev tacos till middag efter hockeyn och nu sitter jag på jobbet. Blir en lång dag idag. Öppnade förskolan 06.15 och jobbar till 14.30. Sedan jobbar jag 15.00-21.00 på boendet jag brukar jobba på. Heja mig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0