21

Fyllde 21 år i lördags så vi skulle fira mig med släkten på fredagen. Fixade med smörgåstårta, kakor osv. Redan på jobbet under dagen kände jag mig inte kry och det brast helt ut när jag kom hem. Jätte ont i magen, mot njurarna och ryggen. Efter att jag hade spytt var det bara att åka upp på Akuten där dom tog prover och tutade i mig en ganska duktig dos morfin mot smärtan. Därifrån blev det vidare till Urulogen där jag blev inlagd. Natten mot lördag och natten nu har jag fått permission och får sova hemma, men är fortfarande inskriven på avdelningen. Ska tillbaka dit imorgon vid åtta på morgonen och fortsätta ta prover så man kan försöka hitta vad det är som är fel i kroppen. Tack till mamma, pappa och Mattias som varit med mig hela helgen. Och tack till Dana och Jesper som kom och förgyllde lördagen. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0