Norrköping

Från Stockholm begav vi oss till Norrköping. Där knöt vi samman med Mattias bror och syster med familj, trevligt med sällskap. Vi strosade runt i stan, åt middag på Bishops Arms och tog en rätt tidig kväll då Kolmården väntade dagen efter. Jag har inte varit där sen jag var jätte liten så det var som att vara där för första gången. 30 graders värme hela dagen var inte optimalt för att gnata runt på en djurpark, men vädret kan man inte styra över. Jag med min höjdskräck satt mig i en kondol som flög över djurparken. Skräck blandat med rädsla blandat med beundran. Dagen avslutades med en delfinshow, super mysigt. Efter Kolmården styrde vi skeppet mot...... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0