Från helgen

Inflyttnings/födelsedags fest hos Sara och David i fredags. Supergod mat och trevligt sällskap. Dock blev det en relativt tidig kväll för mig när huvudvärken hälsade på. 


Igår åkte jag till mamma och pappa med ett vin för att gratulera till 12 år som gifta. Sedan följde dom med mig till Piparböle och badade Boston. Klockan sex hade jag, Mattias, Emelie och Gustav bokat bord på Båten. Där blev det en båtburgare, mums. Vi satt där och pratade en stund men Emelie skulle börja jobba klockan 21 så vi alla åkte därifrån strax efter 20. Senare på kvällen gick jag och Caroline och såg bio, Baywatch. Den var helt klart över förväntan och sevärd. Efter bion mötte jag upp Mattias och Gustav och vi tog ett glas på Sjöbris. Har varit full fart i helgen, men det klagar ju inte jag på. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0