Helgens planer

Imorgon - Självaste midsommarafton. Jag har tänkt att sova ut så att jag är laddad för kvällen som kommer spenderas i Bullmark. Middag och annat trevligt väntar, även troligtvis övernattning. 
 
Lördag- Känner jag mig själv rätt är risken väldigt stor att jag kommer må sisådär och ha en bultande huvudvärk av avdelningen "är huvudet dumt får kroppen lida". Längre fram under dagen önskar jag att orken finns att röra på påkarna så att jag tar vara på helgen.
 
Söndag- Eventuellt blir det en tur till Pengfors där det är driftingträning om vädret tillåter. Annars har jag tänkt att ta dagen som den kommer. Förhoppningsvis leder det till något bra. Jag har sovmorgon på måndagen så risken finns att det kommer bli en lite senare kväll. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0