Semesterplaner, tårar och shopping

Har du sett den senaste personen du smsade med naken? 
Den senaste personen jag smsade med var min pojkvän så svaret är ett enkelt ja

Kommer du ha ett förhållande nästa månad? 
Det både hoppas och tror jag

När träffade du senast den senaste personen du kysste? 
Alldeles precis just nu faktiskt
 
När pratade du senast med din mamma? 
Om snapchat räknas så är det idag. Annars träffade jag henne i söndags.

Har du haft sex med någon vars namn börjar på P? 
Ja, det har jag.
 
Har du några tatueringar? Eller planerar du att göra någon inom en snar framtid? 
 -För mina kära föräldrar
Har lite önsketänkande på nån/några fler, men just nu har det inte tagit sig mycket längre än så.

Är den senaste personen du hade sex med arg på dig? 
Absolut inte
 
Vad stör dig? 
Orättvisor i världen, egoistiska människor och folk som bara tar men aldrig ger. Jag stör mig även på mig själv som försöker sätta upp mål, men inte alltid tar de i mål. Oftast har målen med träning att göra, hmmm...

Vem skrev du senast med på facebook? Vad handlade samtalet om? 
Skrev i vår jobb-grupp där vi pratar om schemat inför måndag.
 
Kan du beskriva din relationsstatus lite kortfattat? 
I ett förhållande sedan januari -16, eller vi blev seriösa väldigt snabbt och träffades oktober -15 så det där är ju lite av en tolkningsfråga hur man räknar. Idag bor vi i en tvåa tillsammans på Ersboda,Umeå med hunden Boston. I Maj -18 kommer vi att flytta in i en nyproducerad trea på Umedalen.

Vilka tre är din topplista på snapchat? 
Mattias, Gustav och mamma

Vem av dessa tre personer står du närmast? 
Mamma kommer ju alltid vara mamma, så enkelt är det. Mattias lever jag med och står ut med mig var dag. Så det är svårt för de står nära mig på olika sätt. 
.  
Har du några resor inplanerat? 
Har några semesterplaner som jag visade igår här på bloggen. I Stockholm, Karlstad och Göteborg har vi bokat hotell iallafall.
 
Vad var det senaste du beställde online? 
Jag beställde från Sportamore i tisdags. Ett par skor, två par tights varav det ena jag fick gratis och en vindjacka. Bilder finns i tidigare inlägg.
 
Vilka sidor har du öppna på internet just nu? 
Blogg.se såklart, slutpriser på Hemnet då jag är bostadsnörd i fingerspetsarna och Facebook.
 
Skulle du kunna förlova dig nu? 
Kanske. Förhållandet jag är i känns oerhört rätt och vi har gått igenom både med och motgångar. Den som lever får se helt enkelt...
 
När grät du senast? 
Idag. Jag jobbar på förskola vilket ger mig mycket glädje och skratt till vardags. Barn är så otroligt fina, genuina och sprider oerhört mycket glädje omkring sig. På samma sätt när de går vidare mot skolan blir det å andra sidan väldigt jobbigt. Idag när några barn gick på sommarlov blev det lite tårar som rann. 
 
Vad längtar du mest till inför helgen? 
I helgen, eller ja imorgon är det midsommar. Den kommer spenderas i Bullmark med vänner, middag och trevligheter. Annars ser jag framemot sovmorgon och ledighet. Känns behövligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0