Veckans planer

Som jag skrivit förut är det viktigt för mig att inte bara jobba, äta och sova på veckorna utan även hinna med mer saker. Såhär ser min vecka ut. 


Onsdag: 
Jag slutar vid 16, då ska jag hem och slänga in lite tvätt då vi har tvättid idag. Sedan blir det att laga lite middag. Kyckling står på kalendern idag. Senare ikväll har jag och Ida pratat om att ta en promenad. 

Torsdag: 
Jag har kort dag på jobbet så blir nog att landa i soffan en stund för att senare på kvällen umgås med Emelie. 

Fredag: 
Några gånger per år är förskolan stängd för att vi personal ska kunna planera, och en sådan är det på fredag. Då ska vi diskutera hösten för att sen på kvällen gå ut och äta middag och avtacka personal som ska sluta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0