Varför mina tankar snurrat runt och runt..

Ja, precis son rubriken lyder har jag ju nämnt det några gånger. 

Efter många sena kvällar, många funderingar och övervägningar bestämde sig jag och Mattias att detta blir det bästa.

Vi har köpt en lägenhet. En nyproducerad trea på Umedalen. Båda vi är uppvuxna i hus och har därför haft som krav att den ska ligga i markplan och helst med egen ingång, skönt även när vi har Boston. Utbudet av dessa lägenheter i Umeå är så gott som noll. Dessutom när det är nyproduktion slipper man budgivning som jag tycker är jätte jobbigt när man är köpare. Man hinner flytta in mentalt innan lägenheten sälja till någon annan. 

Inflyttningen beräknas till våren 2017, maj eller juni förhoppningsvis. Hade passat perfekt. Ingen snö och hinna komma i ordning innan sommaren och semestern. Vissa kanske vet att jag köpte en lägenhet där för ungefär 2,5 år sedan, men då bygglovet upphävdes blev det inget bygge överhuvudtaget. Men skam den som ger sig... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0