En dag på..

...Mio. För ovanlighetens skull kom jag inte hem en krona fattigare men det kliade i fingrarna och inspirationen flödade. Det känns både och inför vår framtida flytt. Jag trivs verkligen superbra här på Ersboda där vi bor idag. Många kompisar bara några stenkast bort, många affärer i närheten och nära till jobbet. Lägenheten i sig är också jätte fin och uteplatsen är guld, därför känns det vemodigt att i maj lämna den. Samtidigt känns det superkul att själv få vara med och äga en lägenhet som dessutom är nybyggd. Ingen annan har någonsin bott där och vi har själva fått göra valen i den. Miljön och naturen på Umedalen är så trevligt och promenaderna där ser jag framemot. Nu har jag lovat mig själv att ingenting mer än nödvändigt inom inredning ska köpas förrän vi flyttat. Försök hålla dig i skinnet nu, Malin.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0